اختصاصی/ نماینده ولی فقیه در استان ایلام: در تعهد و اعتقاد دکتر احمدی نژاد به ولایت و رهبری شکی وجود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kebria و آدرس kebriai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

همدلی و همزبانی ، مسائل سیاسی،فرهنگی،اجتماعی، نظامی

ه گزارش اختصاصی میدان ۷۲، جمعی از اعضای شورای مرکزی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و باز خوانی خط نورانی امام راحل و رهبر معظم انقلاب روز گذشته (دوشنبه) با آیت الله لطفی نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله لطفی امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اصولگرایی همواره مبحثی منبعث از گفتمان امام راحل و رهبری انقلاب بوده است گفتند: آن چه که مهم است این است که این خط و نشان و مسیر اصیل انقلاب است که باید حفظ شود هر چند که همواره موانع و مشکلاتی وجود دارد ، سعی دشمن هم تضعیف گفتمان اصولگرایی است .

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به نظر رهبری که من دوست ندارم از اردوگاه اصولگرایی چند صدایی شنیده شود افزودند: هرگاه دوستداران انقلاب به انسجام و وحدت رسیده اند اقدامات بزرگی در جامعه صورت گرفته است.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش برخی ورشکستگان سیاسی برای انحراف خط امام و طرح مسایلی مانند شورای رهبری افزودند: تخریب دولت قبل به علت خدمات گسترده ای است که دولت آقای احمدی نژاد به مردم و نظام اسلامی داشته است، هر چند کسی مخالف انتقاد و بیان نقطه ضعف ها و اشتباهات دولت های گذشته نیست اما این موضوع باید جدا از تخریب باشد.

ایشان با اشاره به اینکه مردم خط خدمت را می شناسند افزود: کسی در تعهد آقای دکتر احمدی نژاد شکی ندارد و اعتقاد ایشان به رهبری و ولایت بیشتر از بسیاری از مدعیان است.

امام جمعه ایلام در پایان این نشست افزودند: دشمنان و فتنه گران عمود خیمه انقلاب را می شناسند و عمده تمرکز آنها هدف قرار دادن جایگاه رهبری است. نیروهای انقلاب بایستی فرمایشات رهبری معظم انقلاب را در سالگرد ارتحال امام مبنای فعالیت خود قرار دهند که وظیفه اصلی ما در این شرایط احیای گفتمان انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری است.

در ابتدای این دیدار دکتر یونس احمدی دبیر شورای استان ایلام و حجه الاسلام والمسلمین شهاب الدین میهن پرست و حاج افراسیاب راسخی از اعضاء شورای مرکزی، گزارشی از روند شکل گیری شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بازخوانی خط امام و رهبری در استان ایلام را ارائه نمودند.

گفتنی است اخیرا شوراهایی با ماموریت تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری در ۳۰ استان کشور و ذیل دبیرخانه ی مرکزی و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ماه امسال، توسط دکتر محمود احمدی نژاد تشکیل شده است. این شوراها در سراسر کشور موظف هستند با فعالیت های تبلیغی نسبت به بازخوانی خط امام (ره) اقدام کنند.

همچنین تمامی اعضای این شوراها از فعالیت انتخاباتی و استفاده از این تشکیلات در فعالیت های سیاسی منع شده اند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: